הערכים התזונתיים של הקקאו

מי מאתנו לא אוהב להחזיק בחורף ספל עגלגל עמוס קקאו מהביל, ולשלב מתיקות בחמימות הנמסה בפה? מעבר לטעם הנפלא וליכולת לחמם את הגוף שלנו מבפנים… מעבר ליכולת של המשקה הזה להיות רומנטי ולהשתלב בצורה נפלאה עם הבית, שמיכת פוך וסרט טוב… פולי קקאו טבעי כוללים יתרונות בריאותיים משמעותיים שרבים אינם מודעים להם. אז מה נמצא בקקאו טבעי?

חגיגה של מגנזיום

אחד המינרלים החסרים היום בתזונה המערבית הוא המגנזיום, בפולי קקאו טבעי ניתן למצוא מגנזיום בשפע. למה אנו צריכים מגנזיום? מחקרים הוכיחו כי המגנזיום משפר הן תפקודו של המוח והן את תקפודו של הלב, הוא מסייע לחיזוק העצמות, מחזק את פעילות המעייפ ויש אומרים כי הוא אפילו מסוקל להקל על כאבי המחזור החודשי.

מגוון רחב של מינרלים נוספים

מעבר למגנזיום החשוב כל כך, פולי קקאו טבעי מכילים גם מינרלים חשובים נוספים, עליהם ניתן למנות את האשלגן, האבץ, הכרום, הברזל,הסידן אבץ. למה אנו צריכים את כל אלה? הברזל למשל מסייע לגוף לבנות את ההמוגלובין הנושא את החמצן, הכרום מאזן את הסוכר בדם. האבץ מסייע לנו לשמור ולפתח את המערכת החיסונית. בקיצור, קוקטייל המינרלים הזה עושה רק טוב לגוף שלנו.

אחד המזונות המכילים את הכמות הרבה ביותר של נוגדי חימצון

בקקאו טבעי יש ריכוז גבוה של נוגדי חמצון המסייעים לגוף למנוע מרדיקלים חופשיים "להתרוצץ" בגוף ולגרום לנזקים שונים. נוגדי החמצון נמצאים בתוספי תזונה רבים, אך בקקאו הטבעי הגוף יכול להנות מהם מבלי שימוש במרכיבים שאינם טבעיים.

 

הפחתת התאבון

 

אחד היתרונות של הקקאו הוא שהוא מסייע בתחושת שובע. לא בכדי מרבית אבקות ההרזייה וחטיפי ההרזייה משתמשים בו. מעבר לטעם העשיר שאנו מכירים, הוא מסייע לנו לאכול פחות במהלך היום, ועדיין להנות משפע של מרכיבים תזונתיים חיוניים לגוף.

 

לסיכום קקאו טבעי הוא אחד המוצרים היחידים המשלבים טעם נפלא ובריאות, וכולל מגוון רחב של מרכיבים בריאים לגוף. מעבר לכך הוא מסייע בהגברת יצור הסרוטונין בגוף הגורם לנו להיות מאושרים יותר. אז מצאו ספל חם לחבק ושתו קקאו טבעי לחורף חם ובריא.