הצעת נישואין מתוקה במיוחד

להחליט שרוצים להתחתן זה לא עניין של מה בכך כי מדובר על קשר שרוצים לייצב ובדרך כלל גם על משפחה שרוצים להביא לעולם. לכן בהחלט אפשר להבין אותך אם אתה מתרגש מההבנה שבת הזוג שלך היא האישה שאיתה אתה רוצה להזדקן וכדאי שתחשוב עוד היום איך להציע לה נישואין. יש הרבה רעיונות ואופציות בתחום הזה כך שבהחלט כדאי לקחת בחשבון את האופציות שיכולות להיות מתאימות יותר לך. הצעת נישואין זה מסוג אותם הדברים שאח"כ יהיה לך נעים להיזכר בהם עם אשתך, אז למה שלא תתכננן משהו מתוק במיוחד? זה נכון שאתה יכול לקחת את אשתך לעתיד לצניחה חופשית ובדרך להציע לה נישואים, אך האמת היא שלא בטוח שזה יתאים לה וירגש אותה. לכן אנחנו מציעים לך לחשוב תחילה על משהו שיתאים לה באופן אישי, כי אחרי הכול היא זו שצריך להצליח לשמוע ממנה את "הכן" המיוחל.

 

מה זו הצעת נישואין מתוקה?

אם אתה יודע שבת הזוג שלך אוהבת מתוק ואם אתה רוצה לשמח אותה, יכול להיות שלהציע לה נישואין במסגרת סדנת שוקולד מפנק זה מה שאתה צריך. הצעת נישואין כזאת יכולה לשמח הרבה מאוד שנים כי מה יכול להיות מרגש יותר ומתוק יותר מאשר שליפת טבעת כששניכם מלאים בשוקולד שנגעתם בו והכנתם בעצמכם במהלך הסדנה עצמה? מה שבטוח זה שמעבר לאפקט ההפתעה, ההתרגשות והמתיקות, צריך גם לדאוג לטבעת שתהיה כמה שיותר יפה ולכן חשוב להשקיע מחשבה בנושא הזה. איפה אתה רוצה לקנות את הטבעת? איך היא צריכה להיראות? האם אתה יודע כמה אתה מוכן להשקיע? הרבה גברים שרוצים להציע נישואים לנשים האהובות עליהם בוחרים ללכת לקנות את הטבעת עם החברה הכי טובה או עם קרובת משפחה. זו יכולה להיות אופציה טובה כי אישה שתהיה איתך בחנות התכשיטים תוכל לעזור לך לבחור את הטבעת הכי יפה שיש.

 

כמה צריכה לעלות לך הצעת הנישואים?

רוב האנשים שרוצים להציע נישואים רוצים גם לדעת מראש כמה זה יעלה. אנחנו אומנם תמיד רוצים לפנק את האישה ולקנות לה טבעת יפה ויקרה, אך האם זה מצדיק את זה שתיכנס לחובות רק כדי להציע נישואים? לא בטוח. לכן כדאי לתכן את הדברים מראש:

–          כמה תשלם על הטבעת?

–          כמה תשלם על סדנת השוקולד המתוקה?

–          איזה עוד אפקטים אתה רוצה לשלב בחגיגה הזאת?

–          האם תרצה להוסיף גם לינה בצימר מיוחד?

קח בחשבון את כל הפרטים האלה ובדוק מה התקציב שלך לעניין כי אין שום סיבה להיכנס לחובות רק בגלל שאתה מציע נישואים. אתה תראה שאשתך לעתיד מאוד תתרגש מהחגיגה הזאת ובמיוחד אם תכניס מתיקות והומור לכל העניין, אז למה אתה מחכה?