טיפים לבחירת קייטרינג

כולנו כבר יודעים שאחד המרכיבים החשובים ביותר בכל אירוע גדול כקטן בין אם חתונה, בר מצווה, שבת חתן ימי עיון או כל אירוע אחר הוא ללא ספק האוכל המוגש לאורחים על הצלחת, שכן אורחים אשר מגיעים לאירוע ומתאכזבים מהאוכל ולא משנה עד כמה האירוע יהיה מושקע ומאורגן הכל ישכח מעיניהם כלא היה וכל שנותר להם לעשות הוא להמשיך ולדבר על האכזבה שלהם מהאוכל.

קייטרינג לאירועים

אז אם גם אתם עומדים בפני אירוע ומעוניינים להעניק לאורחים שלכם חוויה מושלמת ונהדרת, חוויה שלא תישכח עוד זמן רב, עליכם  לתכנן את האירוע באופן קפדני ולפרטי פרטים , כאשר בחירת הקייטרינג לאירוע הוא הפרט העיקרי והחשוב ביותר בתכנון האירוע…הפרט שישאיר רושם טוב על האורחים או לחילופין יוביל לאכזבה מצדם.
על מנת ליהנות משירות קייטרינג איכותי אשר יענה על הצרכים ויעמוד בציפיות, ישנם מספר טיפים חשובים אשר יסייעו בידכם בבחירה ויובילו אתכם לכדי בחירה נכונה ומוצלחת.
1. תקציב – עוד בטרם הבחירה של  חברת קייטרינג, עליכם להגדיר לעצמכם את התקציב העומד לרשותם לטובת הדבר, מה שיאפשר לכם לשלול ולצמצם אפשרויות, דבר שיקל עליכם את החיפוש והבחירה.

2. חוות דעת והמלצות – צעד לא פחות חשוב בבחירת קייטרינג, אשר יכול לסייע ולהקל עליכם  בקבלת החלטות ובבחירה, היא לקבל חוות דעת ופידבקים מבני משפחה ו/או ממכרים אשר נהנו או לחילופין התאכזבו בחברת קייטרינג כזו או אחרת.

3. כמות מוזמנים – כמות המוזמנים הוא אחד הפרטים החשובים ביותר בבחירת קייטרינג, על כן, עוד מבעוד מועד עליכם לערוך צפי של המוזמנים ורק לאחר שבידכם הנתון הנ"ל תוכלו לצאת לחיפושים אחר חברת קייטרינג אשר תהיה מסוגלת להיערך לאותה כמות מוזמנים העתידים להגיע לאירוע.

4. מיקום האירוע – מיקום האירוע הוא שיקול חשוב בבחירת חברת קייטרינג, שכן מומלץ ואף רצוי לבחור בקייטרינג הנמצא בקרבת מקום האירוע, מה שימנע נסיעה ארוכה ושינוע המזון ממקום אחד למשנהו (על אחת כמה וכמה שמדובר בחודשי הקיץ החמים).
כמו כן, יש לתת את הדעת במידה והאירוע מתקיים בחוץ, אשר על כך יש להיערך בהתאם.

5. תעודת עסק וכשרות – בזמן פנייתכם לחברת קייטרינג מסוימת וודאו שהם מחזיקים ברשותם תעודת עסק וכן תעודת כשרות.

6. סוג הקייטרינג –  עוד בטרם פנייתכם לחברות הקייטרינג השונות עליכם לבחור את סוג הקייטרינג אותו תרצו להגיש באירוע, בין אם מדובר בקייטרינג בשרי או בקייטרינג חלבי.
בבחירת סוג הקייטרינג יש להביא בחשבון שישנם אנשים המנועים ממאכלים מסוימים כגון: אנשים אלרגיים, רגישים לגלוטן, צמחוניים, כמו כן, חשוב לדאוג לתפריט ילדים ולאפשר להם ליהנות מארוחה אהובה ומשביעה.

7. צורת הגשה – עליכם לבחור את צורת ההגשה באירוע, בין אם הגשה עצמית (בופה) או הגשה לשולחנות ולוודא שחברת הקייטרינג רכן מסוגלת וערוכה לספק עבורכם את צורת ההגשה בה אתם מעוניינים.

8. איכות וטיב חומרי הגלם – בזמן בחירת קייטרינג חשוב לעמוד על טיב החומרים, חשוב שהמוצרים וחומרי הגלם יהיו איכותיים וטריים, אשר ללא ספק ישפיעו הן על איכות האוכל, על טיבו וטעמו.

המאמר נכתב באדיבות mark and miller קייטרינג בוטיק לא כשר לאירועים קטנים