מהו סוג הקינוח המתאים לכל אירוע?

כל מטבח המתכונן לאירוע עושה כמיטב יכולתו כדי שלא רק המארחים יהיו שבעי רצון מהתמורה אלא גם המוזמנים. אלא שבימינו, רווח מגוון עצום של סוגי תזונה והעדפות קולינריות שונות. שפע סגנוני זה מאתגר הן את המטבח והן את המארחים. התפריטים השונים האמורים לרצות קהל רב מתחלקים בעיקר לפי סוגי האירועים, ואין דומות ציפיות האורחים באירוע של הרמת כוסית לימי הולדת וכנסי חברה, למשל. בדבר אחד אפשר להיות בטוחים: לא משנה אילו מנות יוגשו קודם, בקינוחים קל יחסית למצוא יותר ממנה מנצחת אחת שתקלע לטעמם של אורחים רבים, ללא תלונות.

קינוחים לאירועים אלגנטיים ורשמיים

האירועים הנוחים יותר להכנת תפריט קינוחים הם כמובן האירועים הרשמיים, כגון הרמת כוסית בעבודה, כינוסים, ישיבות רבות משתתפים במשרד, ימי עיון ואירועי השקה. אירועים כאלה מתאפיינים בדרך כלל באלגנטיות מכובדת, כראוי, ולכן היצירתיות בהם נוטה להיות עשירה יותר באסתטיקה של המנות, כמו גם בטעם. באירועים כאלה מקפידים על עיצוב מרהיב המתאים לאנשי העולם הגדול ואורחים נכבדים, כך שאנו משתדלים להפתיע במגוון טעמים לאנשים שמכירים כבר את הכל ורוצים קינוח חדש, עילי ואנין. בקוקטיילים מפוארים, בארוחות בוקר מפנקות של אירועי השקה יוקרתיים, אנו דואגים לכך שכל הפינוקים האפשריים והמפתיעים יחכו לכם בסוף הארוחה, אחרי תפריט גורמה משובח.

חומרי גלם ומנות מושלמות

כל ארוחה טובה מחייבת שימוש בחומרי גלם מעולים, אבל בקינוחים הדבר חיוני במיוחד, משום שהם באים במנות קטנות של שילובי טעמים מפתים ונקיים המתפרצים לחך בהפתעה נעימה. ההקפדה על טריות חומרי הגלם האנינים היא המפתח להצלחה, ולכן אנחנו משתמשים בחומרים כגון שוקולד גנדויה ולובקה המעולים, אגוזים אמיתיים מסוגים שונים, פירות וחומרי אפייה ובישול מעולים. חומרים אלה משמשים אותנו להכנת המנות האידיאליות לכל אופי של אירוע, כך שבין אם מדובר במזנון או בישיבה או במגשי אירוח, אנחנו מבינים את האורחים ואת רצונותיהם עוד לפני שביקשו את הקינוח שלהם. התפריט היצירתי שלנו נבחר בהתאמה מושלמת להעדפותיכם האישיות, לסוג האירוע ומוזמניו, ואתם נהנים מיתרונות התוצרת המשובחת ביותר.

ההנאה המושלמת לאירועים הפרטיים

הפעלות לימי הולדת הם בעלי אופי אישי ועשיר יותר שנותן מענה לשלל הבקשות המיוחדות של הלקוח באופן ספציפי וכן לגבי הדרישות המיוחדות של הקינוחים, משום שזהו היום בשנה שבו מותר לנו הכל. ההתרגשות היא כולה גם שלנו, ואנחנו עושים הכל כדי להביע את השמחה גם בצבעוניות, בניחוחות, בצורות המופלאות ובטעמים המושלמים שאנו מציעים לאורחי אירועי בוטיק ומסיבות פרטיות. אם לכם יש סיבה טובה לחגוג, לנו יש סיבה מצוינת להתעלות מעל כל מה שהכרתם ולהציע תפריט קינוחים לאירועים שירגש אתכם ויהפוך כל אירוע לבלתי נשכח בזכות הטעימות המצוינות והחלומיות שהמצאנו במיוחד בשבילכם. מנות הקינוח שלנו ישלימו את הקייטרינג האיכותי שלנו ויקפיצו כל אירוע למושלם.

מסעדות

קינוחים כשרים במסעדות 

מסעדה בכשרות מהדרין מתמודדת עם נושא רגיש ובעל חשיבות רבה לדתיים ושומרי מסורת. בכדי לתת מענה לציבור זה יש ליצור קינוחים ומאפים המורכבים מחומרי גלם איכותיים כשרים למהדרין וכן להעזר במשגיחים מן השורה הראשונה.