חנות למוצרי אפייה

חנות חומרי גלם לאפייה - אלמנדוסחנות למוצרי אפייה  – איכותית ומקצועית

פתחתם קונדיטוריה ואתם נדרשים למגוון מוצרי אפיה איכותיים במחיר סיטונאי? רוצים לאפות עוגה מיוחדת שאין עבורה מצרכים בסופר? לחברת אלמנדוס יש את המענה השלם עבורכם. אלמנדוס מייצרת, מייבאת ומשווקת מגוון מובחר של מוצרים לצרכי אפייה, שוקולדים ועוגות באיכות ללא פשרות.

חנות מובילה בענף

חברתנו פועלת בשוק מתחילת שנות האלפיים ומוכרת כמובילה בתעשיית המזון, האפייה, הקונדיטוריה והשוקולדים. החזון שלנו הוא לספק לענף האפייה המקומי חומרי גלם ומוצרי איכות ברמה עולמית, שיתרמו לפיתוח וקידום התחום. אנו מספקים תוצרת מובחרת של מותגים עולמיים ללקוחות פרטיים ולבתי עסק שונים ברחבי העיר וסביבתה, לרבות מסעדות, מאפיות, קונדיטוריות, בתי קפה, חברות קייטרינג, אולמות אירועים ובתי מלון. מלבד מוצרים מובחרים, כל לקוח שלנו זוכה ליחס ושירות אישי עם מנהל מכירות צמוד המספק לו ייעוץ מקצועי והתאמת מוצרים בהתאם לצרכיו הייחודיים.

מבחר מוצרי אפייה

בחנות האינטרנט של אלמנדוס תיהנו ממבחר מוצרי אפייה מקצועיים של היצרניות הטובות בעולם כגון חברת LUBECA  וחברת Natra. המוצרים כוללים שלל מטבעות של שוקולד מריר, חלב ולבן, סוגים שונים של חומרי אפייה ממרציפן ועד מקלות וניל, קשת רחבה של סוגי ממרחים, מחיות ומליות פרי, ואבקות שונות לאפייה. זאת בנוסף לשלל סוגים של אגוזים ושקדים בתצורות שונות, פירות יבשים, קטניות ותבלינים, מגוון סוגי מרציפן, גלזורות, מוצרי אפייה אורגנים טבעונים, מוצרים של המותג שקד התבור, קישוטי שוקולד לאפייה ושוברי מתנה.

לרכישת חומרי גלם איכותיים לאפייה בחנות האינטרנט שלנו לחץ כאן >