מחית אגוזי לוז

ליהנות ממחית אגוזי לוז למגוון מתכונים

חברת אלמנדוס המובילה בענף מוצרי האפייה, מייבאת, משווקת ומוכרת מגוון עשיר ואיכותי של ממרחים ומחיות מיוחדות מחומרי גלם שונים, כדוגמת חמאת שקדים, מחית וניל אמיתית, חמאת קוקוס, סירופ מייפל אורגני, סילאן טבעי, ממרח חלבה, נפאז וסירופ ריבת חלב. בין היתר, החברה משווקת מחית אגוזי לוז משובחת המוצעת כנוגט חלבי או פרווה או כחמאת לוז פרווה, המשמשת לקשת רחבה של מתכוני קינוחים. את המחית ומוצרים נוספים תוכלו לרכוש עבור מחירים משתלמים בחנות החברה שבפארק תעשיות קיסריה או ישירות דרך האתר המאובטח שלה, ולקבלם באיסוף עצמי או עם משלוח עד הבית.

תכונותיהם ומאפייניהם של אגוזי לוז

אגוזי לוז המשמשים בין היתר להכנת מחיות מכונים גם אגוז אילסר, והינם פרי מוגן בקליפה שעירה הגדל באשכולות על שיח נשיר גבוה החי אף מאות שנים. מוצאו של אגוז זה הינו באסיה ואירופה, במקומות המאופיינים בחורף קר. בימינו הוא גדל בארצות נוספות כמו אוסטרליה וארצות הברית לצרכי מסחר. בעת שפרי האגוז בשל, נפתחת קליפתו השעירה והוא נושר כשהוא מוגן בעוד שכבת הגנה קשה. אגוז הלוז עצמו נחשב למאוד בריא עם שמן הדומה בתכונותיו לזה של שמן הזית, עשיר בחומצות שומן חד לא רוויות, בוויטמין E, אומגה 6, ויטמין B6, סלניום, מנגן, חומצה פולית, זרחן, ברזל, אשלגן, סידן, אבץ, נחושת ומגנזיום. הוא נחשב טוב לבריאות הלב, מאזן כולסטרול ושומן בדם, וכמו כן מעולה להזנת העור וחידוש תאיו וטיפול בכוויות שמש.

מתכונים עם מחית אגוזי לוז

השימוש במחית אגוזי לוז מאוד נפוץ בעולם האפייה והקונדיטוריה, בייחוד במטבח האיטלקי והצרפתי. המחית משמשת למגוון קינוחים כשהמוכר שההם הינו ממרח פרלינה מקורמל ממנו מכינים בין היתר קינוח בשם ג'אנדויה הכולל שוקולד חלב. בנוסף, ממחית אגוזיי לוז ניתן להכין עוגת סנדביץ', מוס שוקולד או גבינה, עוגיות חמאה ועוגת שוקולד טבעונית, וכן עוגות מוס נוגט, עוגת פירות יבשים, מיני טארט, פאדג` שוקולד, עוגת גלידה, עוגת שמרים במילוי נוגט, בראוניז ופרלינים.