קמח שקדים, מחיר ואיכות ללא תחרות

קמח שקדים מחיר מעולה- לחץ כאן.

בתקופה בה אנו חיים המודעות לאורח חיים בריא רק עולה, ורבים מחפשים תחליפים טעימים ובריאים לקמח רגיל עבור מאפים שונים. למען מטרה זו חברת אלמנדוס מציעה לציבור לקוחותיה המקצועי והפרטי קמח שקדים במחיר משתלם, המשמש תחליף מצוין לקמח חיטה עבור קשת רחבה של מאפים. את הקמח ניתן לרכוש בחנות החברה בפארק התעשייה של קיסריה או ישירות דרך אתר האינטרנט ולקבלו עם איסוף עצמי או משלוח עד הבית.

קמח שקדים הוא תחליף נהדר לקמח רגיל

קמח שקדים מהווה תחליף נהדר לקמח רגיל עבור קשת רחבה של מתכוני מאפים מתוקים וגם מלוחים. לכל מאפה שמשתמשים בו הוא מוסיף מרקם, טעם וניחוח מעולים, וזאת כמובן לצד היתרונות הבריאותיים הרבים שיש לו שהינם חשובים במיוחד לאנשים הרגישים לגלוטן או לסובלים מבעיות בריאות אחרות הדורשות להסיר או להפחית צריכת דגנים. בנוסף לכך, קמח שקדים הינו דל קלוריות ולכן הוא גם מצוין למי שבדיאטה או שומר משקל.

מאפים עם קמח שקדים

לפניכם רשימה של מספר מאפים מתוקים ומלוחים אותם ניתן להכין עם קמח שקדים:

  • פנקייק – ניתן לאפות פנקייק אוורירי וטעים הכולל ביצים, שמן קוקוס, מלח ותמצית וניל שמשתלב נפלא עם סירופ מייפל או שוקולד.
  • בראוניז גבינת שמנת וריבת חלב – עם מרקם טעים ועסיסי המתקבל בזכות שילובו של קמח שקדים עם מוצרי גבינה.
  • פיצה – עם קמח שקדים תוכלו גם להכין פיצה דלת קלוריות ובלי גלוטן, עם ביצה, שמן זית, מים, פרמז'ן ואבקת אפייה.
  • רצועות עוף מצופות – רצועות של חזה עוף טעימות מצופות בקמח שקדים הנאפות בתנור, בריאות ודלות בשמן. הכנתן דורשת גם שתי ביצים, אבקת שום, פפריקה מתוקה, כמון, מלח, מעט שמן בתרסיס ופלפל שחור.
  • קלתית של קמח שקדים – אותה מכינים בתבנית בטלאים והיא יכולה לשמש בסיס נהדר למגוון קינוחים ועוגות לרבות עוגת אגסים וגבינה, מוס שוקולד וקרם פטיסייר עם פירות טריים.
  • מאפינס מקמח שקדים – יכול להיות עם מגוון סוגי מילוי, למשל קינמון ומייפל, שוקולד צ'יפס או פטל.
לרכישת קמח שקדים >

לאלו מכם שמחפשים חמאת שקדים –  ניתן ללחוץ כאן