שמן קוקוס בריא

שמן קוקוס בריא ואורגני

חברת אלמנדוס המובילה בייבוא ושיווק מוצרי אפיה, מציעה לציבור לקוחותיה הפרטי והמקצועי שמן קוקוס בריא מאה אחוז אורגני, המתאים למגוון שימושי אפיה, בישול, טיגון ותיבול. את השמן תוכלו לרכוש בחנות בפארק תעשייה של עמק חפר או ישירות דרך אתר החברה, ולקבלו באיסוף עצמי או עם משלוח עד הבית.

מאפייני שמן קוקוס

לאחרונה עלתה השאלה האם שמן קוקוס בריא או לא? התשובה לכך משתנה בהתאם למומחה ששואלים, אולם הרוב המכריע מצדד בו בזכות קשת רחבה של מעלות. יחד עם זאת, עקב כמויות השמן הרווי שבו יש לצורכו כמו כל שמן אחר – במידה. את השמן מכינים מאגוזי קוקוס בתהליך של כבישה קרה והיתרונות שלו כוללים בין היתר:

  • שמן מעולה לטיגון בהיותו שמן רווי מהצומח אשר בעת חימום ממעט להתחמצן ולא הופך לשומן טרנס. כמו כן, הטיגון עימו נדרש בכמות קטנה.
  • שומנים טובים – השמן מהווה מקור למגוון שומנים וחומצות שומן חיוניים לבריאותנו, הקיימים בחלב אם, כדוגמת חומצה ליאורית המחזקת את מערכת החיסון שלנו וקוטלת טפילים וחיידקים. כמו כן, השמן עשיר גם בשומנים רב בלתי רווים עשירים באומגה שש.
  • עמידות גבוהה – מכיוון שמדובר בשמן שלא מתחמצן ניתן לשמרו בטמפרטורת החדר למשך מספר שנים.
  • דיאטה – שמן קוקוס לא הופך לשומן בגוף ומנגד מספק מצבורי אנרגיה. כמו כן, הוא תורם לשריפת קלוריות, הגברת קצב חילוף חומרים, הפחתת תיאבון ויצירת תחושת שובע לאורך זמן.
  • שמן קוקוס גם מעולה לעור ולשערות ועושים בו שימוש במוצרי קוסמטיקה וטואלטיקה רבים.

אינספור אפשרויות שימוש

שמן קוקוס ארומאטי ואיכותי מתאים לאינספור שימושים ומתכונים. בין היתר הוא מהווה תחליף מעולה לחמאה החשוב לצמחונים או למאכלי פרווה. כמו כן, השמן מצוין בבצקים וכמובן גם נהדר לטיגון. הוא מככב במטבח האסייתי במוקפצים ורטבים ובמטבחי בריאות צמחוניים וטבעונים. כך למשל, תוכלו להכין עימו מרק גזר מעולה עם ניחוח עדין של קוקוס וכן הוא מצוין כתחליף חמאה בעוגת בריאות בחושה עם סילאן ובננות. בנוסף, שמן קוקוס מצוין לאפייה עם תפוחי אדמה ואי אפשר להכין בלעדיו גלילי אורז פוטו. וזו רק ההתחלה: שמן קוקוס ישפר את טעמה של כל גרנולה ביתית, הוא מעולה בסלטים, פשטידות, מאכלים מוקפצים ועוגות, יכול להחליף את החמאה בפופקורן והוא גם מעולה כתוסף לספורטאים.

הזמנת שמן קוקוס

 אז כששואלים איפה קונים שמן קוקוס איכותי התשובה היא אלמנדוס – חומרי גלם לאפיה

שמן קוקוס אורגני –  מחיר מעולה לחץ כאן >