הנוסחה להכנת עוגת שוקולד מנצחת

אוהבי השוקולד מתענגים על קינוחי שוקולד רבים, כמו למשל פאי שוקולד, כדורי שוקולד, עוגת שמרים שוקולד, מוס שוקולד ועוגות שוקולד מסוגים שונים. עוגת שוקולד מהווה את אחד מסוגי הקינוחים הפופולאריים ביותר והאהובים ביותר על אנשים רבים מרחבי העולם.

השוקולד המתכון והאופה

נכון להיום כמעט כל מסעדה ובית קפה מציעים עוגות שוקולד ובכמעט כל בית מלון ניתן ליהנות מעוגת שוקולד שמרים או עוגת שוקולד עשירה כקינוח בתום הארוחה. למעשה, פעמים רבות אנשים בוחרים את בית הקפה בו הם יבקרו בהתאם לקינוחים ולמשקאות אותם הוא מציע, דבר שמוביל לעיתים לבתי הקפה שמציעים את עוגות השוקולד הטעימות ביותר ומשקאות הקקאו והקפה הטעימים ביותר. כל אלו מובילים לשאלה 'האם סוד הקסם של העוגה הטעימה ביותר נעוץ באופה, במתכון או בשוקולד?', התשובה היא בשלושתם.

 

איכות השוקולד

קיימת חשיבות גדולה מאוד לאיכות השוקולד בו משתמשים בעת אפיית עוגת שוקולד. יש מומחים שטוענים שסוד איכות השוקולד  נעוץ בחברה המייצרת אותה ואחרים טוענים שאיכות השוקולד תלויה בסוג השוקולד הנבחר. התשובה היא שאיכות השוקולד תלויה ביצרנית השוקולד ובתערובת המיוחדת אותה היא מכינה. תערובת הכוללת אחוזים מסוימים של פולי קקאו טריים ומרכיבים נוספים, כמו למשל לציטין וכמות לא גדולה של סוכר. רוב הקונדיטורים קונים שוקולד איכותי של חברות ספציפיות מעסקים סיטונאים שמומחים בשוקולדים. רבים מהם בוחרים להשתמש בשוקולד מריר ומשובח בו יש לא פחות מ- 60 אחוזי קקאו, לציטין ולא יותר מ- 30 אחוזי סוכר. בשורה התחתונה איכות השוקולד היא זו שמכתיבה את הטעם המיוחד של קינוחי השוקולד השונים, ביניהם עוגת השוקולד.

 

המתכון המיוחד

יש סוגים רבים של עוגות שוקולד ובחירת מתכון לעוגת שוקולד הינה משימה לא פשוטה. הבחירה היא תכתיב במידה רבה את הצלחתה של העוגה בקרב הטועמים אותה. נכון להיום יש סוגים שונים של עוגות שוקולד וההמלצה היא תמיד לבחור באותו מתכון שמתאים לקהל היעד המוזמן לארוחה. אם מדובר למשל על ילדים, עוגת שוקולד פשוטה עם סוכריות צבעוניות תנחל הצלחה. אם מדובר על מבוגרים, מתכון עוגת שוקולד עם קרם קפה יכול להיות מתכון מנצח ואם מדובר על טבעונים, עוגת שוקולד טבעונית הכוללת רסק תפוחים וחלב שקדים או סויה במקום שימוש בביצים וחלב בקר, תנחל הצלחה.

קישוטים לעוגה

נושא הקישוטים לעוגה גם הוא תורם רבות לחוויה. בעיקר כשמדובר בעוגות ראווה, עוגות לחתונות ואירועים מיוחדים, שבהם נעשה שימוש רב בקישוטים לעוגה מסוגים שונים. בנוסף ישנם קישוטים מיוחדים לקינוחים בצורות שונות וסוגי שוקולד שונים להעשרת המראה והטעם של הקינוח.

באלמנדוס – חומרי גלם לאפייה ניתל לרכוש מגוון רחב של קישוטים למאפים וקינוחים כגון עדשים משוקולד במגוון צבעים, פניני שוקולד במגוון טעמים וצבעים, קישוטי משולשים, טראפלס שוקולד חלב , מריר, ולבן, מזרה, לבובות שוקולד, קישוטי עפרון, מקלות לקישוט ועוד..

לסיכום, איכות השוקולד, המתכון המתאים ביותר לקהל היעד והמומחיות של האופה בהכנת עוגות שוקולד הם אלו שיקבעו האם התוצאה הסופית אכן תהיה של עוגת שוקולד מנצחת. בתיאבון.

 

טראפלס חלב אלמנדוסזברה קישוטים אלמנדוסמשולש אלמנדוספניני זהב ישן קישוטים אלמנדוסלבבות שוקולד - 240 יח' אלמנדוס קישוטיםקישוטים לעוגה אלמנדוס

למגוון קישוטים לעוגה ולקינוח של אלמנדוס >