משקאות לצינון הקיץ

הקיץ הישראלי החם הוא בהחלט העונה הקשה אך המיוחדת ביותר באקלים הישראלי, שכן בקיץ זה ניתן לראות כי מתקיימות פעילויות רבות מחוץ לבית ולמקומות סגורים (בהשוואה לחודשי החורף הקרים) בהן : נהנים הילדים מחופשות מיוחדות ברחבי הארץ, מבלות משפחות רבות בבילוי משפחתי בפארקים, אתרים וחופי ים ומתקיימות שלל פעילויות חוץ מיוחדות ומהנות… אך כיצד נשמרים ושומרים על ילדנו ועל בריאותנו במהלך חודשי הקיץ החמים ?
הכנו בעבורכם מגוון אפשרויות נחמדות לריענון הקיץ באופן מושלם (לגדולים ולקטנים).

משקאות מיוחדים למבוגרים

משקאות אלכוהוליים וקוקטיילים קיציים – משקאות אלכוהוליים המשלבים בתוכם את סוגי הקוקטיילים האלכוהוליים, הם ללא ספק נבחרי עונת הקיץ ! שכן רבים בוחרים להעביר ערב חמים או שמא בילויים וימי ים בליווי של משקאות אלכוהוליים.
קוקטיילים קיציים (לא אלכוהוליים) – קוקטיילים מיוחדים למבוגרים אשר בהם לא נכלל כל משקה אלכוהולי נקראים "ווירג'ן", שכן הם נטולי אלכוהול ואילו מרכיביהם העיקריים הם : פירות, ערבוב משקאות ותמציות מתוקות הכוללות מונין, הרבה קרח (לצינון) ולעיתים אף חתיכות פרי גדולות לקישוט.
משקאות אלו מתאימים לכולם, שכן הם טעימים, נעימים, מרעננים וצוננים – על כן נכונים הם להגשה במיוחד בקיץ הישראלי.

משקאות קיץ מיוחדים לילדים

שוקו השוקו הישראלי שמגיע אלינו בשקית או בבקבוק הינו המשקה האהוב ביותר בישראל, הן בקרב האוכלוסייה המבוגרת והן בקרב האוכלוסייה הצעירה ! שכן השוקו אהוב על כולם ובמיוחד בעונת הקיץ, בה מרווה הוא את הצמא ומאפשר לנו להיות בטוחים כי ילדינו נהנים ממשקה טעים בו סידן וחלב לחיזוק עצמותיהם הצעירות המתפתחות.
אז כדי לרענן את הקיץ הישראלי בעבור ילדינו (ולהבטחת השתייה) נוכל לרכוש בעבורם שוקו טעים ואהוב בטעמים שונים (מוקה, שוקולד, תות, וניל, בננה ואפילו שוקו בטעמי שוקולד חדשים :כיף כף, מקופלת ועוד…).

משקאות קלים – פחות מומלץ להרגיל את ילדינו לשתיית משקאות קלים ממותקים הכוללים כמות רבה של סוכרים העלולים לפגוע בבריאותם ובבריאות שיניהם.

מים קרים – מים הם ללא ספק הדרך הנכונה ביותר להבטיח את בריאות ילדינו ואת "משטר" השתייה בו חייבים הם לעמוד בימי הקיץ החמים של ישראל ובכלל.

שיקים ומשקאות פרי טבעיים – ההכנה של שייק טבעי בבית היא נכונה ומופלאה, שכן היא כוללת את פירות העונה המשובחים וכמובן את כל הוויטמינים המרכיבים את אותם הפירות הנבחרים.
את שייק הפירות ניתן להכין על בסיס מים, תפוזים חלב ואפילו שוקו … כל מה שיוסיף קצת טוויסט מעניין למשקאות אלו, יהפוך אותם פופולריים ורצויים בקרב הילדים.