מתכונים שכיף להכין עם שוקולד

שוקולד הוא אחד המאכלים הטעימים ביותר שקיימים על פני כדור הארץ וזהו לא סוד. יחד עם זאת, היתרון הגדול ביותר שלו הוא עצם היותו לא רק דבר טעים לכשעצמו, אלא גם חומר גלם איתו אפשר להכין מאכלים שונים ומשונים, שכל מי שאוהב שוקולד תמיד יאהב גם אותם.

מתכונים לשוקולד- עוגת שוקולד כמו פעם

ישנם לא מעט מתכונים שמתאימים במיוחד לחומר גלם זה, בעיקר קינוחים. אחד הקינוחים המפורסמים ביותר הוא עוגת שוקולד, כשלקינוח זה ניתן למצוא אינספור מתכונים עם שוקלד, אך הקלאסי והאהוב ביותר תמיד יהיה מתכון לעוגת שוקולד כמו שתמיד אמא הייתה מכינה לנו בבית או ששאר ההורים היו מביאים לגן בימי הולדת. על מנת להכין עוגה שכזאת יש להשתמש ברכיבים כמוהם ניתן למצוא כמעט בכל בית בישראל, כשבין היתר ניתן לציין קמח, סוכר, שמן, ביצים וגולת הכותרת שוקולית לאפייה. את כל החומרים מערבבים יחד בקערה, מקציפים את כל מה שצריך ולבסוף יוצקים את התערובת אל תוך תבנית משומנת ואופים בתנור למשך כ-30 דקות. מתכונים לשוקולד כמובן שאינם באמת מתכונים של שוקולד אם אין בהם שוקולד אמיתי, ולכן לאחר שהעוגה מוכנה מכינים ציפוי שכולל שוקולד מריר מומס עם שמנת מתוקה, יוצקים שכבה נדיבה על העוגה ולאחר מכן מתקבלת עוגה בדיוק כמו שהיינו אוכלים בעבר

קינוח שוקולד וגבינה בכוסות אספרסו

אך לא רק עוגות תוכלו למצוא בין כל הקינוחים אותם ניתן להכין עם שוקולד אלא גם אפשרויות נוספות, כמו למשל אחד הקינוחים המסקרנים ביותר שיש, קינוח של שוקולד וגבינה בכוסות אספרסו. קינוח זה יכלול מיכל של שמנת מתוקה, סוכר, שוקולד מריר (ניתן להחליף בקקאו אורגני ), מיכל של גבינת מסקרפונה, קקאו, חלמונים וליקר שוקולד. את השמנת המתוקה מחממים עד לסף הרתיחה ולאחר שמסירים אותה מהאש יוצקים אותה על השוקולד ומערבבים עד שהוא נמס. לאחר מכן ניתן להוסיף את גבינת המסקרפונה והקקאו, אותם הופכים יחד לתערובת אחידה. לתערובת זו יש להוסיף לאחר הקירור את החלמונים והליקר שוקולד ולאחר ערבוב נוסף מתקבל התערובת האחרונה. את התערובת הזו יוצקים אל תוך כוסות אספרסו מיוחדים לכדי שלושה רבעים מהכוס, מסדרים את הכוסות בתבנית עמוקה שם יש לשים מים רותחים בגובה של כשני סנטימטר ולאחר 20 דקות של אפיה ניתן להוציא מהתנור ולקרר זאת מעט. לאחר שעתיים ניתן להגיש את הכוס עם הקינוח מלווה בקצפת מעל וכעת ניתן להתמסר לטעם המיוחד.

שוקולד לאפייה קונים רק באלמונדס

אך עם כל הכבוד לעוגת השוקולד ולכוס האספרסו על שוקולד וגבינה, כל מתכון שמערב בתוכו שוקולד יהיה באמת טוב רק באמצעות דבר אחד, שהשוקולד יהיה טוב. וכדי לעשות מתכונים לשוקולד עם שוקולד איכותי, אין חומר גלם טוב יותר מזה אותו תמצאו באתר של אלמונדס. האתר של חברת אלמונדס תספק לכם שוקולד בכמויות גדולות ובמחירים אטרקטיביים והדבר החשוב ביותר, בעלי טעם נפלא שישפרו כל מתכון שלכם בצורה יוצאת דופן.