סילאן טבעי ללא סוכר


סילאן טבעי ללא סוכר, תמרים 900 גרם אלמנדוס

ממתיק טבעי ובריא – סילאן  ללא סוכר וללא חומרים משמרים

בחברת אלמנדוס מאמינים שמאפים יכולים להיות לא רק טעימים אלא גם מזינים ובריאים. לאור גישה זו החברה מחזיקה במגוון מוצרי אפייה טבעיים, אורגניים וטבעונים לרבות סירופ אגבה, סירופ מייפל ושמן קוקוס אורגני, פולי קקאו שלמים קלויים או נא, וכן עיסת קקאו ואבקת קקאו ומרציפן אורגני, אבקת מאקה, חמאת קקאו, משמש מיובש אורגני, שוקולד מריר מטבעות אורגני וגרנולה טבעית בייצור בייתי.

בנוסף, חברתנו משווקת ומוכרת סילאן ללא תוספת סוכר וחומרים משמרים, טבעי ובריא, המשמש כממתיק למגוון קינוחים וצורכי אפייה ובישול. את הסילאן ומוצרי בריאות נוספים תוכלו לרכוש ישירות דרך אתר החברה המאובטח עבור מחירים משתלמים ועם מעטפת שירות מקצועית, אמינה ויעילה.

סילאן ללא סוכר של שקד תבור

אנו משוקים ומוכרים סילאן ללא סוכר של המותג המוביל והמוערך שקד תבור. מדובר במוצר טבעי ממאה אחוז תמרים משובחים ללא תוספת של סוכר או חומרים משמרים. הסילאן המהווה מיצוי של תמרים, המכונה גם דבש תמרים, ומקבל את מתיקותו מהפרי עצמו עם אחוזי קלוריות וסוכר נמוכים באופן משמעותי ברמתם לעומת סוכר רגיל. בנוסף, לסילאן ערכים תזונתיים חשובים והוא מעולה למגוון מאכלים, מאפים וקינוחים.

היתרונות בהמתקה עם סילאן טבעי

מחית סילאן טבעי ללא סוכר המופקת במיצוי על ידי בישול וסחיטה, מעניקה יתרונות המתקה מהותיים על פני סוכר לבן וחום ואף דבש. ראשית, לסילאן ערכי תזונה גבוהים בהיותו עשיר בויטמיני A ,C ו- B אחד, שניים ושלוש, בסיבי תזונה ומינרלים כמו סידן וברזל, וכן מגנזיום ואשלגן החשובים לתקינות לחץ דם. כמו כן, נוגדי החמצון שבתמרים מפחיתים כולסטרול ואילו כמות הסוכרים והקלוריות בסילאן נמוכה בשלושים אחוז מאשר בסוכר וכבעשרים אחוז פחות מאשר בדבש.

מגוון אפשרויות שימוש בסילאן

סילאן טבעי הוא ללא ספק מצרך חובה בכל מטבח בייתי ומקצועי בהיותו משתלב בשלל מנות, מתכונים וקינוחים כתחליף המתקה בריא וטעים. בתור התחלה הוא מעולה כממרח מתוק ובריא על לחם שניתן לשדרג אותו על ידי ערבובו עם טחינה גולמית. כמו כן, הוא ממתיק טעים וטבעי למשקאות קרים וחמים, ליוגורט, גרנולה או מוזלי, והסילאן גם מצוין לאפיית עוגות, להכנת גלידות ולשילוב ברוטבי סלטים ובתבשילים.